Kadra


magda2Magdalena Świderska
Ekonomistka z wykształcenia, ekspert i entuzjasta sprzedaży z zamiłowania. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w działach sprzedaży międzynarodowych korporacji, a od kilku lat pomaga polskim przedsiębiorcom i ich pracownikom, sprzedawać skutecznie. Autorka i prelegent wielu szkoleń dla pracowników i kadry zarządzającej. Współtwórca wielu sprzedażowych strategii, również w firmach typu start up. Teorię łączy z długoletnią praktyką i dlatego zawsze wie, o czym mówi. Wulkan energii, którą zaraża całe otoczenie. Prywatnie żona, matka dwóch córek, instruktor tańca i miłośniczka nart.

joanna

Joanna Różańska
Posiada blisko osiemnastoletnie doświadczenie w działach sprzedaży i szkoleń w międzynarodowych korporacjach. Z wykształcenia wychowawca więzienny, pedagog, z zamiłowania trudny klient. Trener -praktyk z zakresu rozwijania kompetencji sprzedażowych, marketingu oraz wsparcia i zarządzania sprzedażą. Specjalistka wprowadzania nowych produktów i usług na rynek.
Odkrywca wielu sprzedażowych talentów. Stawia na potencjał, który tkwi w człowieku, a połączenie go z “simply good attitude” to sukces gwarantowany!

.

 .

Współpracujemy z:

Paweł Świderski
Doświadczony trener sprzedaży i manager z długoletnim stażem w dziale sprzedaży korporacji międzynarodowych podejmuje współpracę w zakresie: – prowadzenie rekrutacji i aktywne poszukiwanie pracowników – szkolenia wstępne – szkolenia działów sprzedaży (dla pracowników i kadry kierowniczej) – audyt działu sprzedaży – każdego szczebla – wizyty wspólne – opracowanie/modyfikacja systemu prowizyjnego – budowa kalendarza podstawowych obowiązków – konstrukcja Kluczowych Parametrów. Wspaniały mentor.

adam-feder-foto

Adam Feder
od kilkunastu lat związany z Telewizją Polską. Dziennikarz Wiadomości TVP 1, Panoramy TVP 2, Teleexpressu TVP 1, prowadzący Subiektywny Przegląd Wydarzeń Tygodnia w TVP Info. Obecnie dziennikarz Grupy TVN. Szkolenia w tematyce: SZTUKA WYSTĄPIEŃ MEDIALNYCH, PUBLICZNYCH ORAZ PREZENTACJI BIZNESOWYCH kierowane są do kadry kierowniczej, rzeczników prasowych, osób które w ramach wykonywania obowiązków zawodowych stają przed zadaniem reprezentowania firm oraz instytucji w mediach, na konferencjach, sympozjach etc.

 

Zuzanna Kaniewska
Reprezentuje Inkubatory AIP jako Partner Zarządzający regionem Poznań, Szczecin, Łódź. Inkubatory AIP są praktyczną szkołą prowadzenia biznesu dla start-upów i umożliwiają przetestowanie pomysłów na rynku na preferencyjnych warunkach i bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej lub spółki.  W latach 2010 – 2012 zdobywała umiejętności i doświadczenie biznesowe w praktyce, reprezentując ogólnopolską korporację Eniro Polska oraz prowadząc dział sprzedaży w firmie zajmującej się marketingiem internetowym. Wielokrotnie zostawała wyróżniana za imponujące wyniki sprzedażowe, efektywne pozyskiwanie klientów oraz skuteczne podtrzymywanie relacji z nimi. Fundamentem przygotowania Zuzanny do pracy w branży szkoleniowej, jest 5 lat aktywnej praktyki zawodowej, kilkanaście tysięcy odbytych spotkań biznesowych, kilkadziesiąt ukończonych szkoleń, zamiłowanie do ludzi oraz ciągły rozwój, pozwalający na skuteczną ewolucję umiejętności. Prywatnie Zuzanna jest studentką ostatniego roku MBA Poznań – Atlanta i absolwentką University of Greenwich w Londynie. Pasjonuje się komercjalizacją pomysłów biznesowych oraz wspieraniem StartUpów we wczesnej fazie rozwoju.

Agnieszka Marlińska
Coach / facylitator / mentor coach (w trakcie akredytacji PCC / ICF ), członek ICF Global. Magister psychologii oraz absolwentka 4 międzynarodowych szkół coachingowych. Zrealizowała już ponad 1.000 godzin sesji coachingowych zarówno indywidualnych jak i grupowych. Intensywnie pracuje nad rozwojem narzędzi coachingowych oraz etyką w coachingu. Jedna z prekursorek Clean Coachingu w Polsce. Coach Design Management. W wielu procesach biznesowych wykorzystuje narzędzia design thinking do wypracowania strategii marki, misji i wizji firmy oraz innowacyjnych kultur organizacji. W obszarze biznesu stały ekspert Concordia Design, gdzie wspiera procesy strategiczne w firmach z różnych branż m.in. ENEA, Alvo Medical, BZ WBK. Wspierała proces kreowania przedsięwzięć i projektów ponad 20 przedsiębiorstw. Pomaga rozwiązywać kryzysowe sytuacje, wzmacnia powstawanie innowacyjnych modeli i planów biznesowych. Pracuje nad rozwijaniem umiejętności menadżerskich – w budowaniu spójnych strategii działania zorientowanych na rozwój, wzmacnia pozycję liderów.

Magdalena_Sekura_Nowicka_zdjęcie_zawodoweMagdalena Sekura- Nowicka
Mentor, trener, psycholog biznesu. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, mgr zarządzania. Dyplomowany specjalista ds. public relations, psycholog biznesu i trener (ukończone podyplomowe studia na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu). Z zamiłowania coach i doradca personalny. Przede wszystkim jednak praktyk z 16-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym 12-letnim stażem pracy w międzynarodowych korporacjach w branży reklamowej oraz finansowej. Od 10 lat z powodzeniem zarządza zespołami zadaniowymi oraz strukturami sprzedażowymi. Obecnie Dyrektor Strefy w jednym z banków francuskiej grupy finansowej. W codziennej pracy zwraca szczególną uwagę na psychologiczne aspekty i uwarunkowania pracy z ludźmi, stąd specjalizuje się w szkoleniach właśnie w tych obszarach.